İstanbul'un en iyi web tasarım firması

Visual Studio Roslyn Projden Kaldırmak

Visual Studio Roslyn projden kaldırmak konusunu işleyeceğiz.

Devamı..

Favicon icon nasıl yapılır

İnternete dolaşırken adres çubuğunda veya üst sekmede o siteye ait icon görmüşsünüzdür şuan facebook da olduğu gibi yapımı ise gayet basit , Photoshop da 100*100 çalışmanızı jpeg olarak yaratın tavsiyem tek harf olsun www.html-kit.com/favicon adresine gidin ve dosya seç deyin. Hemen altındaki butonu tıklayın ve size iconuzu vermekte. Download ettiğiniz dosyada 32*32 alın web sitenize yükleyin. ismini favicon diyelim metatag kodlarınınızın arasınada

Devamı..

Illustrator nedir ne yapılır?

Adobe Illustrator programı; tasarım dünyasında en yaygın kullanılan en gelişmiş ve en zengin içeriğe sahip vektör tabanlı programdır. Adobe Illustrator Programı ile, Logo Tasarımı, Kurumsal Kimlik Tasarımı, Ambalaj Tasarımı, Broşür Tasarımı, Web Sitesi ara yüzü tasarımı, İllustrasyon ve Animasyon Çalışmaları yapılır.

Devamı..

Indesign nedir ne yapılır?

Eğer ki çoklu sayfaya sahip bir grafik çalışması yapıyorsanız Indesign programını kullanmanız size büyük kolaylıklar sağlayacaktır. Herhangi bir çoklu sayfa tasarımı, örneğin bir dergi tasarımı için gerekli tüm seçenekler Indesign programında mevcuttur. Indesign Programı ile, Dergi Tasarımı, Katalog tasarımı, Insert, brosür tasarımı Web arayüzleri, Video içerikli interactive pdf dosyaları Hareketli flash dosyaları çalışmaları yapabilirsiniz.

Devamı..

Online Alışverişte Mobil Ortam Önemli Mi

Eskiden telefonlar bir yeri aramak için kullanılırken, günümüzde cep telefonları ile artık ulaşmak istediğimiz kişileri aramakla kalmıyor, her an her yerde internette girmek için kullanıyoruz. 2013 yılında internet mobil ortama taşınacak ve insanlar bilgisayarlarından çok mobil telefonlarını kullanacaklar. Teknoloji hayatımıza girdiğinden beri internette alışveriş yapmak yaşamımızın vazgeçilmez bir nimeti. Hızla artan akıllı telefon kullanıcıları mobil cihazlar üzerinden bağlantılarını kuruyor. Bu demek oluyor ki alışveriş için mobil siteleri tercih edenlerin sayısı bir hali fazla.

Devamı..

Sosyal Medyada Bebek Ve Çocuk Kullanımı

Son yılların yeni reklam ve tanıtım mecrası, sosyal medyanın içerik üretimindeki klişelerden birisi bebek ve çocuk fotoğraflarının paylaşılmasıdır. Birçok facebook, twitter sayfasını beğenen ya da takip eden kişilerin, her bir markanın sayfasında görmek zorunda kalacağı bebek ve çocuk fotoğrafları düşünüldüğünde, bu kişilerin birkaç fotoğraftan sonra aynı beğeni duygusunu vermesi imkansızlaşmaktadır. Beğeni duygusu yerini sıkıntı ve tepkisiz kalmaya bırakmaktadır.

Devamı..

Neden web sitesi yaptırmalıyım

irincisi Tanıtımdır, mevcut müşterileriniz size yeterli olmayıp geniş kitlelere hitap etmek istiyorsanız. Kurum yapınızı ve hizmtlerinizi ucuz kolayca tanıtma için web sitesi yaptırmanız gerekiyor. İkincisi Prestijdir, günümüzde kurumsal kimlik çalışmalarından en önemlisi web siteleridir dışarıdaki kurumlar sizi önce web sitenizden inceleme yaparlar web sitenizin iyi olması size prestij kazandıracaktır.

Devamı..

C# ta Interface (Arayüzler)

C# ‘ta 5 ana tipten biri interface dir. Interfaceler içerisine bir kod içermeyen abstract üyelerden oluşan, erişim belirleyicisi olmayan kendisinden türeyenlere rehberlik eden, arayüzün sahip olduğu tüm davranışları kendisini çağıranları yönlendirip kılavuzluk edendir. - Tanımlanırken interface ile başlanılır. Genelikle baş harfi I ile başlanılır.Erişim belirleyici almazlar ama kendiliğinden publicdirler. - Bilinçsiz olarak abstractırlar. Bilinçli olarak abstract üyelere işaret edilmez. - Interfacelerin içerisinde metot özellik, olay ve temsilci bulunabilir. - Arayüzdeki metodları static olarak belirtemeyiz. - Field içermezler. - Bir arayüzden sınıf, yapı yada başka bir arayüz türetilebilir.

Devamı..

C# Polymorphism ( Çok Biçimlilik )

Polimorphism base class ta var olan bir özelliğin türemiş classa uygun şekilde dağıtılmasına denir. Sınıflarımız arasında benzer tanımlamalar yapabiliriz bunun için sınıf içinde metodu virtual olarak tanımlayıp metodun gövdesi kalıtılmış sınıf içerisinde override anahtar sözcüğüyle ezilebilir. Bir davranışı objenin ihtiyacına göre Overide ediyoruz. Aşağıdaki örnekte Antivirüs programların çalışma şeklini ele aldım.

Devamı..

C# ABSTRACT (Soyut Tipler)

Abstract classlar nesnesi türetilmeyip, classların ortak özelliklerini kendisinde toplar. Önüne abstract yazarak soyutlaştırmış olup diğer classlara extend hakkı vermiş oluruz. Burada maksat aynı şeyleri her birini tekrar tekrar yazmamış olmak. Abstract class, sadece başka class'lar kendisini extend etsin diye yaratılmıştır. Tek başlarına yaratılamaz ve kullanılamaz. - Abstract tipler soyut bir tiptir. - Abstract sınıfların nesnelerini tanımlayamayız. - Abstract tipler base sınıf olma görevi görürler. - Abstract üyeler yalnızca abstract tipler içerisinde tanımlanabilirler. - Abstract üyeler kalıtılan sınıf içerisinde ezilmek zorundadırlar. Çünkü base'de tanımlı bir iş mantıkları yoktur. - Abstract tipler içerisinde non-abstract üyeler bulunabilir. - Abstract metodlar private tanımlanmazlar, public veya protected olurlar.

Devamı..

C# Static Kavramı

Beli bir üyeyi referansta bulunmadan kendi başına çağırmak mümkündür. Bunu gerçekleştirebilmek için tanımlanacak olanın başına Static koymamız yeterlidir. Bir üyeyi static olarak tanımlandığımızda üyeyi kendi sınıfından örneklenmeye gerek kalmadan kullanabiliriz. Staticler Belleğin stack veya heap bölgesinde olmayıp static bölgesinde ikamet ederler. Onun icin nesne örneklendiğinde değil de Sınıf ilk kullanıldığında belleğe çıkarlar.

Devamı..

C# CONST (Sabit Veri Tanımlamak) ile Read Only Kavramı

C#'da sabit veri saklayan değişken tanımlamak istediğimizde const kullanırız. Const alanlar değerlerini tanımlandıklandıkları anda almak zorundadırlar ve staticdirler. Static olduklarından nesne örneğinden bağımsız şekilde belleğin static bölgesinde yer alırlar. Tanımlandıktan sonra değişkenin değeri belirtilip, daha sonradan değiştiremeyiz. Const'u lokal değişken olarak ve farklı sınıfa ait değişken özelliği olarak da tanımlayabiliriz.

Devamı..

  İLETİŞİM

iletişim / talep formu